Συχνές Ερωτήσεις
Ο χρόνος αποστολής κάθε παραγγελίας ποικίλει και εξαρτάται από το είδος του προϊόντος. Κάθε κατηγορία προϊόντων έχει διαφορετικές ημέρες αποστολής και παράδοσης. Σε κάθε προϊόν αναγράφεται ο χρόνος αποστολής του στην σελίδα εμφάνισής του. Μόλις ολοκληρωθεί η αποστολή της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετικό μήνυμα με τις πληροφορίες της αποστολής.
- Όταν τα προϊόντα αποστέλλονται με μεταφορική εταιρεία, συνήθως χρειάζονται 3-5 εργάσιμες ημέρες για να παραλάβετε και ανάλογα με τον προορισμό, όταν μεσολαβούν 2 ή περισσότερες μεταφορικές, χρειάζονται συνήθως 5-7 εργάσιμες μέρες. Ο χρόνος αποστολής κάθε προϊόντος αναγράφεται στη σελίδα εμφάνισής του.
- Όταν τα προϊόντα αποστέλλονται με εταιρία ταχυμεταφοράς(courier), συνήθως χρειάζονται από 1-4 εργάσιμες ημέρες για να παραλάβετε, ανάλογα με τον προορισμό.
- Αν για οποιοδήποτε λόγο υπάρξει καθυστέρηση στην αποστολή της παραγγελίας σας, τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας, ώστε να σας ενημερώσουμε για τους νέους χρόνους παράδοσης.
- Όταν υπάρχει συνδυασμός διαφορετικών κατηγοριών προϊόντων σε μία παραγγελία, ο χρόνος παράδοσης δύναται να είναι μεγαλύτερος του κανονικού, λόγω της ανάγκης συγκέντρωσης και κατόπιν αποστολής ανομοιογενών προϊόντων.
Σε αυτή τη λίστα μπορείτε να επιλέξετε και να αποθηκεύσετε προϊόντα που σας κεντρίζουν το ενδιαφέρον και θα θέλατε στο μέλλον να τα αγοράσετε.
- Σε κάθε προϊόν υπάρχει η ένδειξη «Προσθήκη στα Αγαπημένα». Αν θέλετε να προστεθεί στην λίστα «Αγαπημένα» κάνετε κλικ στο αντίστοιχο πεδίο και πλέον είναι εύκολο να το εντοπίσετε ξανά όποτε θέλετε.
- Αν για οποιοδήποτε λόγο θέλετε να αφαιρεθεί κάποιο προϊόν από την λίστα με τις επιλογές σας, απλά κάνετε κλικ στο πεδίο «Χ» που βρίσκεται στην αριστερά πλευρά της εικόνας.
- Αν αποφασίσετε να αγοράσετε κάποιο προϊόν που έχετε επιλέξει στη Λίστα των επιθυμιών σας, κάνετε σύνδεση στο λογαριασμό σας. Έπειτα, επιλέγετε την ένδειξη «Αγαπημένα» στο επάνω μέρος του site, επιλέγετε το προϊόν, κάνετε κλικ στο πεδίο «Προσθήκη στο καλάθι» και προχωράτε στην αγορά.
Μπορείτε να αγοράσετε προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα με τους παρακάτω τρόπους:
- Πραγματοποιώντας παραγγελία μέσω του e-shop με προσθήκη στο καλάθι αγορών, των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν.
- Δείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν.
- Επιλέξτε αυτό που σας ενδιαφέρει και προσθέστε το προϊόν στο καλάθι.
- Έπειτα μπορείτε να συνεχίσετε εύκολα είτε δημιουργώντας ηλεκτρονικό λογαριασμό είτε πραγματοποιώντας γρήγορη παραγγελία ως επισκέπτης.
- Πραγματοποιώντας τηλεφωνική παραγγελία στο 215 215 1310, Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-18:00, Σάββατο 09:00-15:00.
Είναι αντίστοιχα ότι ακριβώς και το
καλάθι σε φυσική μορφή. Μπορείτε κάνοντας κλικ στο πεδίο «Προσθήκη στο καλάθι»
να τοποθετείτε εκεί όποιο προϊόν σας ενδιαφέρει να αγοράσετε, αλλά και να το
διαγράψετε. Το ότι έχετε τοποθετήσει ένα προϊόν στο καλάθι δεν σημαίνει ότι το
έχετε αγοράσει, είναι μόνο το πρώτο βήμα μιας μικρής και εύκολης διαδικασίας
για να το αποκτήσετε. Επίσης, οποιαδήποτε στιγμή θέλετε, μπορείτε να κάνετε
κλικ στο εικονίδιο του καλαθιού για να δείτε τι έχετε επιλέξει και πόσο
κοστίζει το κάθε προϊόν ξεχωριστά ή και όλα μαζί.
Υπάρχει ειδικός μηχανισμός που υπολογίζει ανάλογα με τα είδη και την περιοχή το κόστος μεταφοράς που θα προκύψει.
Το πρόγραμμα της παράδοσης των προϊόντων ρυθμίζεται
από το τμήμα διακίνησης της courier ή της μεταφορικής εταιρίας.
Όταν η παραγγελία σας αναχωρήσει από τις εγκαταστάσεις μας (ισχύει για
παραγγελίες που παραδίνονται σε εσάς μέσω courier), παράγεται ο αριθμός
αποστολής (voucher), ο οποίος σας αποστέλλετε μέσω sms. Με τον αριθμό αποστολής
μπορείτε να επικοινωνήσετε με την courier και να συνεννοηθείτε για την ακριβή
ημέρα και ώρα παράδοσης.
Το ίδιο θα πρέπει να κάνετε και με την μεταφορική εταιρία προκειμένου να
παραλάβετε την συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που επιθυμείτε.
Η ακύρωση της παραγγελίας σας είναι εφικτή, εφόσον ακόμα δεν έχει αποσταλεί από εμάς. Μπορεί να γίνει τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά. Και στις δυο περιπτώσεις είναι απαραίτητο να αναφέρετε τον κωδικό της παραγγελίας ή αν δεν τον έχετε κρατήσει, τουλάχιστον το όνομα και την ημερομηνία στην οποία έγινε.
- Ηλεκτρονικά: με e-mail στο [email protected]
- Τηλεφωνικά: στο 215 215 1310
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, το προϊόν θα
αντικατασταθεί με ένα ίδιο μη ελαττωματικό, χωρίς δική σας επιβάρυνση. Είναι
σημαντικό να ελέγξετε άμεσα το προϊόν που παραλάβατε και να ενημερώσετε για
οποιοδήποτε ελάττωμα σε διάστημα 2 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Όταν
παραλάβουμε το προϊόν και εγκριθεί η επιστροφή του, τότε θα προχωρήσουμε σε
αντικατάσταση ή αν δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση, θα επιστρέψουμε τα χρήματά
σας.
Εναλλακτικά μπορείτε να επιλέξετε πίστωση για την αγορά διαφορετικού προϊόντος
άμεσα ή μελλοντικά.
Διαβάστε αναλυτικά για τους Τρόπους Πληρωμής εδώ.
Το
ηλεκτρονικό μας κατάστημα σας προσφέρει την δυνατότητα να πληρώσετε με έως 12
δόσεις, μέσω πιστωτικής κάρτας. Όταν βρίσκεστε σε κάποιο είδος, υπάρχει ειδικό
πεδίο που σας επιτρέπει να επιλέξετε τον αριθμό των δόσεων.
Όταν η
παραγγελία σας έχει ακυρωθεί, συνήθως δεν έχετε πραγματοποιήσει σωστά τη
διαδικασία της πληρωμής. Προσπαθήστε ξανά ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά
στο: 215 215 1310 ή μέσω mail στο [email protected] για να σας βοηθήσουμε.
Οι μεταφορικές εταιρείες συνήθως δεν πραγματοποιούν παραδόσεις προϊόντων σε χωριά και απομακρυσμένες περιοχές ή αν το κάνουν υπάρχει επιπλέον χρέωση. Οπότε, εάν μένετε σε τέτοια περιοχή, δυστυχώς θα πρέπει να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα της μεταφορικής εταιρείας που βρίσκεται στην κοντινότερη πόλη ή να επικοινωνήσετε μαζί τους για να δείτε εάν μπορούν να παραδώσουν στο χώρο σας.
Όταν η
παραγγελία σας έχει ακυρωθεί, συνήθως δεν έχετε πραγματοποιήσει σωστά τη
διαδικασία της πληρωμής. Προσπαθήστε ξανά ή επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά
στο: 215 215 1310 ή μέσω mail στο [email protected] για να σας βοηθήσουμε.
Μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου από το κατάστημά σας για να μην επιβαρυνθώ τα μεταφορικά έξοδα;
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που υπολογίζει τα μεταφορικά κόστη και δεν μπορούμε να το παρακάμψουμε. Αυτό που μπορεί να συμβεί αν θέλετε να παραλάβετε τη παραγγελία σας από τις εγκαταστάσεις του φυσικού μας καταστήματος, είναι να καταχωρήσετε την παραγγελία σας και να βάλετε στοιχεία παράδοσης: Ιωαννίνων 84, Ανατολή. Στις σημειώσεις πριν ολοκληρώσετε τη παραγγελία σας μπορείτε να μας ενημερώσετε πως η παραγγελία σας θα ληφθεί από τις εγκαταστάσεις του φυσικού μας καταστήματος. Εφόσον επιλέξετε αυτόν τον τρόπο, η παραγγελία σας θα συμπεριλαμβάνει και τα μεταφορικά κόστη για να φτάσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα στις εγκαταστάσεις του φυσικού μας καταστήματος.
Τα έπιπλα που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, διατίθενται μόνο στις συγκεκριμένες διαστάσεις και στα χρώματα που βλέπετε και δεν υπάρχει η δυνατότητα κατασκευής επίπλων κατά παραγγελία.